Sunday, August 22, 2010


محیط جغرافیایی جدید .افکار جدید . سلام های جدید . خنده های جدید .کوچه های جدید
گریه های
جدید .ساختمان ها ی جدید .مردم جدید . فرهنگ جدید .خداحافظی های جدید.
تفریح های جدید .
آهنگ های جدید .زندگی جدید . برنامه های جدید . خستگی های جدید
دوست داشتن های جدید .خاطرات جدید .
دلتنگی های جدید .رویا های جدید ...
تمام این جدید ها به قدیم ها اضافه می شه و روزی هم حتما می رسه که باید با این جدید
ها خداحافظی
کرد و پی جدید دیگری رفت . گویا این است قانون زندگی تا دچارسکون
نشیم .قاعده همین است هر
سلام آغاز یک خداحافظی ست .این حرف هام ازسر ناراحتی
نیست ولی واقع گرایانه است .


این هفته با گروه جدیدی آشنا شدم و به علت زیاد بودن کار روزی مینیمم 10 ساعت با
هم بودیم .
با هم خندیدیم . با هم غرغر کردیم. با هم ساز زدیم. با هم بازی کردیم . با هم
خمیازه کشیدیم . با هم جلو
تلویزیون دراز کشیدیم. با هم غذا خوردیم.با هم حرف نزدیم.
با هم خرید کردیم . با هم افکارمون رو
در میان گذاشتیم . با هم خسته شدیم و و و....
امروز روز آخر همه خوشحال که این هفته ی پر کار تمام شده. خداحافظی
کردیم . هر
کس رفت پی جدیدهای زندگی خودش ...


خب همین خاطرات جدید باعث شد که بعد مدت ها یه چیز جدید اینجا بنویسم.
داره بارون میاد و من هم مثل همیشه از باران تند تند تند هیچ خوشم نمیاد البته از اسباب
بستن هم هیچ خوشم نمیاد...هیییییییییییییچ



2 comments:

رضا said...

البته شاید بشود گفت خداحافظی ولی نمی شود گفت پایان

برزو said...

تجربه ها ما رو پخته می کنن...من هر وقت روزی 10 ساعت کار می کنم با این که خسته میشم اما از خودم راضیم و شاد میشم.