Wednesday, November 14, 2007

گاهی وقت ها احتیاج هست که یه چیزه محکمی کوبونده بشه تو ی سر آدم یا
سر آدم محکم بخوره به چیزی .اونقدر محکم که چشم ها بیش تر از حد ممکن
باز بشن و این موقع است که انسان توان دیدن و سنجیدن خیلی کارها و چیزها
رو داره .یک دفعه توی پست های قبلیم نوشته بودم :گاهی احساس می کنم باید
یه جوری خودمو غافلگیر کنم. مثلا یک فیلم ترسناک ببینم .بترسم تا از ترس نفسم
بگیره .تا جا بخورم. ولی این بار فیلم ترسناک ندیدم.ولی با تمام وجودم جا خوردم
نترسیدم ولی غافلگیر شدم. فیلم نبود که تمام بشه بره پی کارش . واقعیت بود.از
طرف کسی که هیچ فکرشو نمی کردم . ناراحت وعصبانی شدم .بهم ریختم . بهم
ریخته شد .صحبت هایی شد که نمی بایست میشد. نمیدونم .گویی باید اینطورمیشد
و ضربه اونقدر محکم بود(محکمتر از اون چیزی که فکرشو میکردم) که چشم هام
باز باز باز باز و بازتر بشه . فقط همینو می تونم بگم که
مرسی
خوشحالم . خیلی زیاد

3 comments:

Anonymous said...

alan taghriban shokam.
nemidonam chi begam,,
nemidonam bayad begam moteaseam ya shayad khoshhal ke be ghole khodet cheshmet baz shod.
in postet khily yejoreie engar baram ashnas...
ya dar vaghe hesesh ashnas nemidonam hichi nemitonam begam ke fekr o halam o bayan kone hichi nagam behtare.. faghat omid varam betoni poshte saresh bezari :)

Anonymous said...

yani alan gonjishkha daran dore saret micharkhan va jik jik jik mikonan?:DDDDDDDDDD!HHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHm...

Anonymous said...

:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDAAAAAAAAAAAAAakhey sahar rast goft va inke alan cheshmatam chap bayad shode bashe az shedate zarbe!!!! dor az shokhi be nazare man ham gahi lazeme adam ye chize mohkami bokhore toye saresh...nemidonam chi shode va che massaAle ee pish omade vali age cheshmat baz shod va didet behtar shode va hala mitoni baz ee bez ee baz be ghazaya negah koni bedon ke etefaghe khobi oftade....