Saturday, January 19, 2008

*بعد از تقریبا ده روز مریضی سخت امروز گفتم یه سری به این وبلاگ بزنم.یکی
نیست بگه آخه تو که نمیتونی همش توی خونه بمونی . تو که نمیتونی از صبح
تا شب روی تخت دراز بکشی .تو که دو روز از خونه بیرون نمیری میریزی به
هم و قاطی میکنی .... چرا مریض میشی؟
خب مگه مریضی دست خودته؟!
نههههه .نمیدونم .اصلا به من چه!
آخه تو که نمیتونی بی تحرک باشی مریض شدی . دکتر هم که دستش درد
نکنه
از اول تا آخرمی گفت : تحرکتو کم کن .کم کن .کم کن .کم کن...


*توی زندگی من هم مثل خیلیای دیگه مثل خیلی از آدما مثل خیلی از شماها اتفاقاتی
افتاده و حوادثی رخ داده که می بایست از اون ها یاد می گرفتم: وقتی مسئله ی
سختی پیش میاد با اون مقابله کنم .وقتی می خورم زمین بلند بشم وخودمو سریع
جمع و جور کنم .یاد بگیرم که زیاد دلتنگ نشم .دلبسته نشم .ازهیچ کسی توقعی
نداشته باشم .زندگی روبا تمام اتفاقات خوب و بدش یه شوخی فرض کنم...
خب منم چون حرف گوش کن هستم درسمو خوب خوب یاد گرفتم . فقط یه مشکل
بسیاربسیار بسیار کوچکی این وسط هست. اونم اینه که:
هنوزم گاهی وقت ها وقتی با مسئله ی سختی روبرو میشم قدرت مقابله در خود
نمی بینم .وقتی زمین می خورم در مواردی مدت ها لنگان لنگان راه میرم .
دلتنگ میشم .وابسته میشم .از بعضی آدم ها توقع دارم یا به قولی روشون حساب
باز میکنم . زندگی رو جدی میگیرم ...
شما می دونین مشکل کجاست؟


*به اعتراف کردن دعوت شدیم . من خیلی اعتراف دوست می دارم. در پست بعدی
حتما این کارو میکنم

5 comments:

رضا said...

معلومه که تقصیر خودتونه!
بعد از اون پست قبلی چه انتظاری داشتید؟
دست کم اسفندی، چشم زخمی ...

Anonymous said...

man midonam moshekel kojast!

Anonymous said...

akhey mariz bodi ma khabar nadashtim,chi shode khodaye nakarde pat baraye bare 4rom rafte to kach ch ch ch ch ch ch..hala begam moshkel kojast?

Anonymous said...

sahar joon kach naooo gach...man midonam moshkel az kojast az injast!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
bala khone:DDDDD;)
fekr nakon faghat too intori hasti.gahi adam chizhaye roo bayad az etefaghate zendegi yad begiree vali barha tekrar mikonesh,hardafe ham mige in dafeye akharame...

Anonymous said...

rastesh jenab baghery man az kheili bachegiham ye nale asbe kheili kheili kochike fantezi daram hamishe toye komodam e... vali fekr konam man hamishe az oon khob negahdari kardam ta oon moragheb bashe ta man cheshm nakhoram!!!