Sunday, April 22, 2007

قسمتی از طبیعت زیبای کوه های زاگرس



نمای کلی شهر البته در اندکی مه

تعطیلات نوروز همراه گلناز و خانواده ی عزیزش به خرم آباد رفتم
راستش من تاحالا کوههای زاگرس رو از نزدیک ندیده بودم و بازم راسته
راستش که تا حالا به این منطقه از کشور نرفته بودم.مردمی مهربان و
مهمانواز.میتونم بگم تا حالا کسی منو اینقدر تحویل نگرفته بود

( به شدت درجه ی تحویل خونم بالارفته)


و فقط خاطره است که چه شیرین وچه تلخ دست نا خورده به جا می ماند
خاطرات خوب و شیرین ما هم هیچ وقت از بین نمیره و همیشه برامون
.یادگاری میمونه...خاطرات این سفر. پیاده روی ها .در س خوندن ها
حرف زدن ها وهمه و همه
(:DDDDD اون خوش تیپه من هستما)



قلعه از جاهای دیدنی اون جاست. فکر کنم از کادر بندی و کلا خود عکس
معلوم باشه که من گرفتمش

باید از آقای سعید عسکری بسیار تشکر کنم بابت عکس های زیبا و همچنین
مهمانوازی گرم خودشون و خانوادشون

4 comments:

Anonymous said...

طبیعت همیشه با ما حرف می زنه. خیلی قشنگ حرف می زنه
معلومه که حسابی بهت خوش گذشته ها
:)

باغ در ایام بهاران خوش است
موسم گل با رخ یاران خوشست

Anonymous said...

natije giri: too va in kapshene ghermezet do onsore joda nashodani hastin.omidvaram hamishe khosh bashi va mesle hamishe sarhal va shad:DDDDD

Anonymous said...

yani dari alan fakhr mifrushi?

Anonymous said...

bale:DDDD akhe behem kheili khosh gozasht alan bayad fakhr foroshi konam dige:DDDDD;);)