Sunday, April 01, 2007

The sun does arise,
And make happy the skies,
The merry bells ring,
To welcome the Spring,
The sky-lark and thrush
The birds of the bush,
Sing louder around,
To the bells chearful sound …


William Blake

گفتم به هر حال نوروز تمام نشده یه چیزی بنویسم.البته خیلی دوست داشتم از
سفری که رفتم بنویسم و حتما هم سر یه فرصت مناسب این کار رو میکنم


بعد از مدتها دوباره به کتاب خوندن برگشتم .(البته بیشتر طرف
شعر بودم).از هرمان هسه کتاب زیاد نخوندم .سیذارتا بود که خیلی
خوشم اومد و الان دارم داستانهای کوتاهی ازش میخونم
گورزاد ودیگر قصه ها
مرگ زندگی بود وزندگی مرگ و این دو در جنگ جاوید بی امان عشق...
به تنگی در هم پیچیده بودند واین واپسین کلام ومفهوم جهان بود واز آن سو
پرتوی پدید آمد که در آن هر خواری و زاری ستوده می بود ونیز از آن
سایه ای فراز آمد که هر شادی و زیبایی را تار می کرد و در ظلمت فرو
می برد اما شمع شادی از درون تاریکی عمیق تر و تابناک تر می سوخت و
...عشق در آن شب ظلمانی ژرف تر گدازان بود
خواب نی لبک/گورزاد و دیگر قصه ها/هرمان هسه

...بعد از مدتی این داستان بهم چسبید ساده بود وساده

8 comments:

Anonymous said...

salam reyhaneh joonam eydet mobarak..omidvaram sale khob va khob va khob :DDD roo dashte bashi

Anonymous said...

نوروز مگر شروع شد كه تمام هم بشود؟

Anonymous said...

منظور تعطیلات نوروزی بود

Anonymous said...

به منم خیلی چسبید
...
راستی از تموم شدن تعطیلات نوروز خیلی ناحارتم
:D
تازه تازه داشت بهمون خوش می گذشتا! می بینی؟؟؟

Anonymous said...

salam'aleikom ;;)
inja eid o tabrik nagofte bodam :P sal no mobaraKKKKK :X:X:X:X
in matne ham avalesh ke be nazar jaleb meiad heif ke ahl ketab khondan nistam :( aha na yani hastam ha vali na ke boh boheie darse ine ke forsat nemishe;;)
movafagh bashi:X

Anonymous said...

گفتم که رفتنت یه روز
قاب دلم رو می شکنه
گفتی که این بخت تو بود
تقدیر تو شکستنه

هر وقت که بارون میزنه
تورو کنارم میبینم
حس میکنم پیش منی
هنوزم عاشق ترینم

گفتم بمون اون روز میاد
غصه هامون تموم میشه
گفتی اگه باهام باشی
لحظه هامون حروم میشه

هر وقت که بارون میزنه
تورو کنارم میبینم
حس میکنم پیش منی
هنوزم عاشق ترینم

وقتی رفتی همه دنیا رو سرم
انگاری خراب شد و دلم شکست
ساز من زانوی غم بغل گرفت
رفت و کز کرد ، گوشه اتاق نشست

...

سلام نابغه
من وبلاگم رو تعطیل کردم
اینه رسم زمونه

Anonymous said...

eeeeeeeeeeeeee chera? chera tatil kardi?....hadeaghal ye addressi chizi az khodet mizashti..:(:(:(:(

Anonymous said...

فعلا که دیگه قصد نوشتن ندارم
البته توی وبلاگ خودم
اما این یاهو آی دیمه :
Derbeatmory