Wednesday, February 27, 2008




می رسد از دور صدای ساز مرد چوپان
صدا صدای مهتاب
امید وامید که جاودان شود بهاران
صدا صدای آفتاب
وای به سرزمین خورشید
شکوه لاله ها چه زیباست
آه گل سپید مهتاب
طلوع زندگی چو رویاست
وای غنچه ی زندگی بر لبم میزند جوانه
من وبهار پر ترانه
من و امید بی کرانه
وای به گوش من می آید صدای ساز مرد چوپان
وای چه قصه ها می گوید ز لاله ی سرخ بهاران
دریا ودریا نوازش صدای باران
لاله به صحرا پاشید
پروازو پرواز پرستوهای بی آشیان سوی چشمه ی خورشید
وای به سرزمین خورشید
شکوه لاله ها چه زیباست
با گل سپید مهتاب
طلوع زندگی چو رویاست
وای زندگی آبی بی کران قصه ی بهار
رخشان بود هر سو ستاره
من و تولد دوباره
وای به گوش من می آید صدای ساز مرد چوپان
وای چه قصه ها می گوید ز لاله ی سرخ بهاران


این آهنگ نوری رو خیلی دوست دارم. به یاد دبیرستان نرجس!
من وبهار پر ترانه
من و امید بی کرانه....


*پر انرزی . شاد . خندان . باد ملایم . پیاده روی . زندگی . هوای عالی . خاطره
شوق . هیاهو . دویدن . زیبایی . رها...

*رعنا جونم دیروز فوق العاده عالی بود . روز بیاد ماندنی( 7 اسفند 86)
*کلی کتاب های خوب خوب دارم می خونم که بعدا در موردشون می نویسم.

9 comments:

Anonymous said...

yani ba in kalamat jomle besazim?!!!

Rana said...

mooooooooooooooooa!

Anonymous said...

طلوع زندگی چو رویاست
وای زندگی آبی بی کران قصه ی بهار
رخشان بود هر سو ستاره
من و تولد دوباره

Anonymous said...

saaaalam,, in ahange nori ri nshnidam:( ama kolan karaaash marekasss " nemishe ghosee maroo ye lahze tanha ...." khosh be halet che dokhtar ketab khoniii eyy vall.... albate age mozahemaa bezaran;;)

Anonymous said...

در بهار زندگانی بی تو ای گل چه کنم
عاشقم من در جوانی جز تحمل چه کنم
بر کشم گر پا ز کویت دل به دست که دهم
خود بگو بی حلقه ی آن زلف سنبل چه کنم
شکوه از غمزه ی یار خود چون کنم
...
in ahangesham kheili ghashange,ghashange,ghashange

Anonymous said...

manam asheghe in ahange Nooriam. In she'r nakhodagah mano yade halo havaye sarsabze symphonye Pastorale Beethoven mindaze, vaghti hardo ro goosh midam engar daram dar tabi'at ghadam mizanam, delam baraye tabi'at tang misheeee, yade oon rooza mioftam ke harvaght delam migereft dare khoonamo baz mikardam pamo mizashtam tooye jangal va sa'tha tanha ghadam mizadam, aaaakh ke cheghadr delam tange...

Anonymous said...

ساقی بده پیمانه ای ، زان می که بی خویشم کند
وز حـــسن شور انگیز تو ، عاشــق تر از پـیـشم کند
زان مـــی که در شبهای غــم ، بارد فروغ صبـــحدم
غافل کند از بــیــش و کم ، فارغ ز تــشــویشم کند
نور سحرگـاهی دهد ، فیضی که می خواهی دهد
با مسکنــت شاهی دهد ، سلطان درویــشــم کند
ســــوزد مــرا ســـــازد مــرا ، در آتــش انــدازد مــرا
وز من رهـــا سـازد مرا ، بـیـــگانه از خویــشــم کنـد
بستاند ای سرو سهی ، سودای هستی از "رهی "
یــغــمـا کــند اندیشــه را ، دور از بــد اندیشــم کند

Anonymous said...

salam reyhaneh jooonam.chetori aziz khobi? khosh migzare? manam in ahang roo kheili dost daram va khaterate khoshi bahash daram...
movafagh bashi khanum khanumaaaa.

Anonymous said...

:)