Tuesday, July 29, 2008


Why not seize the day to check out how your life is
going? Rethink your errors and remember your
successes, forgive yourself for your failures and
take pride in your achievements. And remember
that these errors, successes, failures and achievements
are your story, the story of your life And for this
reason they should all be equally valued without them
you would not be who you are today
Because you are so special and so warmly remembered
,this brings wishes for a birthday that’s filled with
many wonderful moments
HApPy BiRtHdAy
We would like to wish you lots of peace, health, happiness
and, of course, lots of love


خیلی کوچک بودم همیشه فکر می کردم که 24 سالم بشه اووووووووووووووووه
چی می شه .سه تا سن همیشه برام جذاب بود 24 . 32 و53 .
چند روز قبل به اولین سن جذاب زمان کودکیم رسیدم.اتفاق خاصی نیافتاده بود. البته
منظورم ازاتفاق خاص اون اتفاق ها و هیجان هایی ست که آدم خیلی کوچکه
دارشون اما خوشحالم خیلی زیاد. اصلا هم ناراحتی و غم و غصه ندارم که یک سال
بزرگتر شدم واز این جور حرف ها. من از اون دسته آدم هایی هستم که روز تولدم
رو خیلی خیلی خیلی زیاد دوست دارم. خیلی ها هستن که روز تولد براشون مثل بقیه
روزهاست ولی من نه !! و برام هیجان انگیز تر هم میشه وقتی کسانی که اصلا به
فکرمم نمیرسید این روزرو یادشون بود.7-8 تا تبریک داشتم از دوستانی که با دیدن
میل و اس ام اس هاشون خودم هم شاخ درآوردم. دوستانی که بعضی هاشون الان
خیلی دور هستند. دور دور دور دور دور دور
مرسی از همه دوستان خوب نزدیک و دور که به فکرم بودین .بنده کلی مشعوف شدم
و بسیار ذوق کردم...

4 comments:

Anonymous said...

vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay!reyhaneh joonam tavalodet mobarak..lay lay lay:)

Anonymous said...

tavalod tavalod tavalodesh mobarak..biya shama roo fooooooooooooooooooooooooooooooooot kon ta 100 sal zende bashi..yani alan kheili zough kardi ke man behet tabrik goftama?

rasti in neveshteye bala matne yeki az on tabrikhaye az rahe khaili khaili dore?
:-* :-* :-*

Anonymous said...

مرا تو بی سببی نیستی
به راستی صلت کدام قصیده ای ای غزل؟
ستاره باران جواب کدام سلامی به آفتاب از دریچه ی تاریک؟
کلام از نگاه تو شکل می بندد
خوشا نظر بازیا که تو آغاز می کنی
پس پشت مردمکانت
فریاد کدام زندانی ست که آزادی را
به لبان بر آماسیده گل سرخی پرتاب می کند؟
ور نه این ستاره بازی حاشا چیزی بدهکار آفتاب نیست.
نگاه از صدای تو ایمن می شود
چه مومنانه نام مرا آواز می کنی
و دل ات
کبوتر آشتی ست ٬
در خون تپیده
به بام تلخ.
با این همه
چه بالا
چه بلند پرواز می کنی



midonam ke asheghe in sher hasti
tavalodet mobarak:)

Anonymous said...

روز تولد خیلی قشنگه ...
من یکی از بی معرفتترین هام که الان می خوام تولد مبارک بگم!!!! آخه نمی دونستم دوست جونم ...
تولد ریحانه جونم مبارک باشه
:*:X:*
XOXOXOXO...