Friday, July 18, 2008

مادر من مادر من تو یاری و یاور من. مادر چه مهربونه... 13 سال پیش.ده ساله
بودم ....علی عابدینی . بچه محل قدیمی. استاد من. آقای من.... هفت.هشت سالم
بود .عاشق فیلم هامون . صحنه صحنشوحفظ بودم. توی دادگاه: این زن حق منه
روح منه. جسم منه .چه جوری می تونم ازش جدا شم!!! با اون صدای خاصش
همون سن و سال بودم . چهار شنبه شب ها : و اون جور خاصی که می گفت: سبز
صدایش در صدای پای آب: هر کجا هستم باشم آسمان مال من است .پنجره . عشق
هوا. فکر. زمین . مال من است.... هنوز اون نوار قدیمی رو داریم.یک اس کا سی
رنگ و رو رفته قدیمی
یه جورایی در کودکی من سهم داشت . پس باید مبهوت بشم مثل همه ی شما .کسانی
هستن که رد پایی در ذهن ما دارن و اصلا فکرشم نمی کنیم و امروز با شنیدن خبر
فوت خسروشکیبایی فهمیدم که او هم بود. بخشی از خاطرات بچه گیم.
دیگه توی کوچه ننشستی که عاطفه برات پتو بیاره ...
علی عابدینی هم که دیر رسید....
قهری؟ قهری؟ اگه قهری حرف که می زنی؟!!!
.................................
به قول رضا کیانیان : به امید دیدار

10 comments:

Rana said...

man khaili khaili khaneye sabz ro doos dashtam, atefeh atefeh atefeh! jade bozorgvar!
in doroste ke adam be khaili khateratesh tavajoh nemikoneh , vase man khosro shakibayi namade toonestan bood , az oonayi bood ke be adam etemad be nafs midad, shoonehaye mohkam va ghavi! omidvaram alan khosheh khosheh khosh bashe va raziye razi!

Anonymous said...

آزمودم عقل دوراندیش را
بعد از این دیوانه سازم خویش را

:(

Anonymous said...

مراد بیک روزی روزگاری
رضا صباحی خونه سبزمون
اصلن چه معنی داره وقتی کسی میمره براش گریه کنن؟!!
.....
.....
.....
.....

Anonymous said...

midoni to film esme tomoresh chi bood?

گوليو پلاستو مُلتيفرم !!!!

akhey kashs mesle to seryale khaneye sabz behemon aman midad ta raftanesho bavar konim....
shayadm marg barash shirin nashe...yadete akhar khaharane gharib vaghti on livan sharbato sar keshid chejori gofi;SHIRIN!!!

Anonymous said...

roohesh sabzzood raft heyf raft ...
sanaz khamseh

Anonymous said...

چه تعداد پرنده بودند که رفتند و دیگر باز نگشتند....

Anonymous said...

gahi bazi adama joz ee zendegi mishan.rezaye khaneye sabz,morad beike rozi rozegari va hamid hamoon....
Benazare man ye khone mitone har jaye bashe,mitone balaye yek sakhtemane boland bashe,mitone toye kocheye ghadimi bashe zire ye bazrche....
faramosh nashodanist:(

Anonymous said...

لحظه ای رو به یاد دارم از آخرین قسمت خانه سبز...وقتی با تمام وجود فریاد می کشید:
وای...ای وای...وای....

روحش شاد

وای وای وای وای وای

Anonymous said...

زندگي صحنه ي يكتاي هنرمندي ماست / هر كسي نغمه ي خود خواند و از صحنه رود
صحنه پيوسته به جاست / خرم آن نغمه كه مردم بسپارند به ياد

Anonymous said...

Il semble que vous soyez un expert dans ce domaine, vos remarques sont tres interessantes, merci.

- Daniel