Wednesday, March 08, 2006

...روز ها آمد شب ها طی شد
امروز داشتم عکسهای گذشته رو دوره می کردم که رسیدم به عکسهایی که
84/1
گرفته بودم . اون روز رو دقیقه به دقیقه به خاطر دارم
عجیب زود گذشت. شب وروز همین طور سریع می گذره. با خودم گفتم: باید یه تکون اساسی خورد . باید کارهای عقب مونده رو انجام داد. ناگفته هایی هست که باید گفته شه. باید جنبید . جون زمان به هیچ کس رحم نمی کنه . خیلی زود دیر می شه
روز به روز سال 84 رو از ذهنم گذروندم البته به کمک تقویمی که وقایع در آن ثبت بود .4-5 ساعتی طول کشید
خب در یک سال امکان تجربیات مختلف برای همه پیش می آد
من خودم تجربه ی جدید زیاد داشتم . درسته یه سری چیزا رو از دست دادم ولی خب مواردی جایگزینشون شد
!!!برنا مه هایی داشتم که اصلا انجام ندادمشون...عجب اراده ی راسخی
عزیزانی بودن که بسیار نا باورانه از پیش ما رفتن
دوستان خوبی پیدا کردم . دوستی هام محکمتر و عمیق تر شد. و این بهترین اتفاق برای من توی این سال بود. چون به نظرم
دوست عین یه معجزه می مونه. نه نه این درستره : دوست خود معجزه ست
تمام حوادث رو در این چند ساعت کنار هم چیدم . مثل پاز ل . خیلی از جاهاش به هم نمی خورد. خیلی از قطعاتشم گم بود... با این حال می بینید دوستان که زندگی چقدر طناز بازی می کنه
در هر حال هممون یه سال بزرگتر شدیم دیگه می فهمیم که نباید اجازه بدیم امید و اعتماد و عشق
خیالی ترین دارایی آدم باشه

شاید الان زوده ولی من می خوام با یاد تمام دوستان و عزیزانی که از پیشمون سفر کردن با یاد لحظات خوب و لذت بخش با
امید به جاودانگی دوستی ها و حرمت ها و با احترام به حوادث تلخ زندگی شمارش معکوس رو برای سال 85 شروع کنم
شاید اینجوری بیشتر حس اومدن عید بهم دست بده
14

6 comments:

Anonymous said...

گل غنچه های سرخ را کنون که می توانی برچین
اما باز زمان سالخورده در گذر است
و همین گلی که امروز لبخند میزند فردا خواهد مرد

Anonymous said...

...بله
...گل غنچه های سرخ
انجمن شاعران مرده
خب کپل جان حالت چطوره؟

Anonymous said...

reihane kheyli poste ghashangi bud. I LOVE YOU!!!
man asheghe baharo paeezam. lahzeye sale no kheyli baram nostalgie dare.
hala age beshe matlabi ke raje be norouz neveshtam mizaram tu blogam. vali ziad mayel nistam:D:D!

Anonymous said...

chand vaght pisha Maryam ye SMS baram ferestad, dar eyne sadegio bachegane budanesh fogholade ziba bud.

"jir jirak be khers goft duset daram, khers goft alan vaghte khabe zemestuniye baadan ba ham sohbat mikonim. vali nemidunest ke omre jir jirak faghat 3 rooze!!"


fekr mikonim hala be khabe zemestunimun beresim behtare vali eshtebah mikonim!!!

Anonymous said...

merci man khobam. too chetori?

Anonymous said...

in postet vaghean ghashange....